Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

I Arbejdsmarkedets Erhvervssikring gør vi vores bedste for at give dig en god service.

Derfor har vi en kundeambassadør, som altid er klar til at høre fra dig.

Du kan kontakte kundeambassadøren hvis du har gode idéer til hvad vi kan gøre bedre eller hvis du har oplevet, at vi ikke gav dig god service. Fortæl os også meget gerne om de gode og positive oplevelser du har haft.

Kundeambassadøren er til for dig

Det er kundeambassadørens opgave at fortælle os hvad vi kan gøre bedre, og hvad vi skal gøre endnu mere af. Derfor er dine erfaringer vigtige, og du er mere end velkommen til at dele dem med os, så vi kan blive endnu bedre. 

Du kan altså skrive til kundeambassadøren med både gode og dårlige oplevelser. Det kunne fx være om et forløb du har oplevet i behandlingen af din sag. Skriv også hvis du bare har generel ris eller ros til os.

Hvordan kontakter jeg kundeambassadøren?

Skriv en mail til: kundeambassador@atp.dk

Arbejdsmarkedets Erhvervssikring hører under ATP, og derfor er det ATP's kundeambassadør du skal kontakte.

Skriv kort:

  • Kort og overordnet hvad din henvendelse handler om.
  • Hvorfor du er utilfreds eller har ros.
  • Dit navn.
  • Din mailadresse og evt. telefonnummer. 

Vær opmærksom på, at du ikke skal skrive eller vedhæfte personfølsomme oplysninger i mailen, som fx dit CPR-nr.
Når du har sendt mailen, ser kundeambassadøren på din henvendelse og sørger for du bliver kontaktet.