Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre hjemmesiden. Det sker dog først, når du klikker videre til næste side. Læs mere om cookies. Du kan også vælge at sige nej tak til cookies.

I Arbejdsmarkedets Erhvervssikring (AES) gør vi vores bedste for at give dig en god service. Derfor har vi en kundeambassadør. Du kan kontakte kundeambassadøren, hvis du har idéer til, hvad vi kan gøre bedre, eller hvis du har oplevet, at vi ikke gav dig en god service. Det er kundeambassadørens opgave at fortælle os, hvad vi kan gøre bedre. Derfor er dine erfaringer vigtige.

Hvordan kontakter jeg kundeambassadøren?

Skriv en e-mail til: kundeambassador@atp.dk

Arbejdsmarkedets Erhvervssikring hører under ATP, og derfor er det ATP's kundeambassadør, du skal kontakte.

Skriv:

  • Kort hvad din henvendelse handler om
  • Hvorfor du er utilfreds eller har ros
  • Dit navn
  • Din e-mailadresse og evt. telefonnummer 

Vær opmærksom på, at du ikke skal skrive eller vedhæfte personfølsomme oplysninger i e-mailen, som fx dit CPR-nr. 

Kundeambassadøren behandler din henvendelse og sørger for, du bliver kontaktet.