Nyt sagsbehandlingssystem i AES: adgangen til sagerne påvirkes i en periode
Den 20. april 2022 går AES i luften med et nyt sagsbehandlingssystem. Frem mod den 20. april vil adgangen til vores sager være påvirket i en periode.
I AES er vi i gang med at udskifte det IT-system, vi bruger i sagsbehandlingen af arbejdsskader og private erstatningssager.
Den 20. april går vores nye system i luften, men inden da skal vi have flyttet alle vores sager fra det gamle system til det nye. Det har vi været i gang med længe, og nu er vi nået til sidste skridt i processen.
Hvad betyder det for dig?
Vi flytter vores sager i perioden fra d. 26. marts til og med d. 19. april.
I en del af denne periode er vi nødt til at lukke for sagsbehandlingen på de sager, vi flytter.
Samtidig vil der være begrænsninger på, hvilke oplysninger du kan se i vores selvbetjeningsløsning Se Sag. Fx kan du opleve, at du første vil kunne se de dokumenter, du har indsendt, efter d. 20. april.
Når du går ind på Se Sag i denne periode, vil du få oplyst, hvilke begrænsninger der er på, hvad du kan se.
Hvornår er sagsbehandlingen normal igen?
D. 20. april har vi flyttet alle vores sager til vores nye sagsbehandlingssystem, og vi sagsbehandler igen som normalt. Samtidig vil du igen kunne benytte Se Sag uden begrænsninger.
Dog vil du kunne opleve, at der vil gå noget tid, før oplysninger, som er indsendt til os i perioden fra 26. marts til 19. april, bliver synlige i Se Sag.